ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ

Анотація

Було досліджено використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі та обґрунтовано його сприяння забезпеченню: різноманітності форм подання навчального матеріалу; наочності на уроці; можливості моделювання за допомогою комп’ютера різноманітних об’єктів та процесів; можливості організації індивідуальної, групової, самостійної та дослідницької роботи на уроці; розвитку пізнавального інтересу до вивчення математики та інших шкільних дисциплін; диференційованого контролю знань учнів.

Посилання

1. Шумигай С.М. Використання комп’ютерних технологій на уроках математики // Комп’ютер у школі та сім’ї №7, 2010, c. 18-21.

2.Використання комп’ютерних технологій на уроках математики [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://wiki.ippo.edu.te.ua/index.php/%D0%92%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%E2%80%99%D1%8E%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B8%D1%85_%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D0%B9_%D0%BD%D0%B0_%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D1%85_%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B8
Опубліковано
2017-06-21
Номер
Розділ
Теорія і методика навчання інформатики та інформатичних дисциплін у школі й ВНЗ